onsdag 10 juni 2009

suck

Varför gör dom ALDRIG som jag vill ???!!!
Aldrig hör jag: Ok mamma !! Ja visst mamma!! Jaaaaa mamma!! (om jag inte frågar om vi ska köpa godis)
Kan jag inte bara få EN sån dag på året så man kan få leva på hoppet.
"får jag gå ut mamma??"
"Nej det är för sent ni ska gå och lägga er"
Woooooosh................Ludde är ute !!???
Grrrrrrrrrrr, jag blir gaaaaalen !!!!
Borsta tänderna= Neeeeej
Klä på sig= Neeeeeej
Äta mat= Neeeeej
Gå till dagis= Neeeeej
Duscha= Neeeeeej
Gå och lägga sig= Neeeeej

Sånna saker som dom MÅSTE göra måste jag ALLTID bråka om. Jag är sjukt trött på att alltid vara arg och alltid masa och tjata och vara en ritkig gnäll mamma.

"Det är inte du som bestämmer mamma över mig, det är jag som bestämmer", säger Ludde
*suck*

1 kommentar:

Marlene sa...

Vet precis vad du går igenom och man blir gråhårig tidigt av såna barn...haha
Detta tjafs har jag oxå VARJE dag. Om jag köper något nytt till dom brukar jag säga: Gumman, här får du en ny sparkcykel av din DUMMA mamma.. Då brukar dom skruva på sig och säga "Du är inte alls dum mamma, du är världens bästa mamma" Då faller man direkt, och känner sig glad tills nästa gång...