söndag 21 juni 2009

Nu händer det lite

Dagen har varit jobbig. Började gråta hemma hos mamma då Ludde fick ytterligare ett utbrott, Skriver inte mer om det. Ni måste börja tröttna på detta nu.
*mamma älskar dig jämt och alltid alltid min prins*

Per har hämtat dom nu, och vi får se hur länge dom ska vara där nu. Kanske brhöver jag lite tid för mig själv och samla krafter, det tyckte iallafall Per så vi får se hur det blir.


Har haft lite panik då jag ska i väg på bröllop i Sala i morgon. Har inget att ha på mig......men nu har det fixat sig. Rotat lite i garderoben, mixat lite gammalt och gammalt med nya skor och lockigt hår så det ska nog funka :D

Ska bli så kul. En kompis syster ska gifta sig. Hon har liksom blivit min syster oxå efter alla dessa år. Har kännt henne sen jag gick i lågstadiet, och honom lärde jag känna då jag och Linda reste tillsammans med honom i NZ. Och ska jag någonsin hitta tron på kärleken igen så är det i det här paret jag gör det.


Nåväl, kläder till deras bröllop har jag hittat nu och det känns skönt. Är lite irriterad över att jag inte kan blogga från mobilen längre. :( Tappar liksom lite charmen det här då :( Men men, vad göra åt det ??


Jag har mycket att se fram emot nu den närmaste tiden.

Bröllop i morgon.

På fredag åker jag till Lindvallen med J och blir där tills på måndag ska bli sååååå himla skönt, behöver andas lite ny luft. Har hyrt stuga och hoppas på att få vandra och fiska och bara vara.

Min födelsedag (9 juli)

Kryssning !!!!!! 10 juli !!!!!

Lindas bröllop den 20 juli i Östersund.

Och förhoppningsvis många soliga, roliga, härliga dagar med mina barn !!!

1 kommentar:

Anonym sa...

your happiness is my happinees Princess enjoy the life !!and Trust in love