onsdag 24 juni 2009

Står framför tavlan

Står framför tavlan i tvättstugan och ska boka en tid, men går bara därifrån.
Lämnar nycklar i dörren.
Vill ut men orkar inte
Ät trött men kan inte sova
Svårt och tungt att andas
Hjärtklappning
Gråter..........
skriver långa blogginlägg som jag sedan bara raderar.
Vill skriva så mycket men vill inte bli dömd.

Fan det är dygt nu.
Utan mina barn stannar min värld upp helt och hållet.
Livet är liksom "ur funktion"

Längtar tills i helgen då jag får komma bort och bara vara.

3 kommentarer:

Marlene sa...

Hoppas din helg blir bra och att du kan koppla av, må bra och skratta.

Marie sa...

Blir orolig vännen! jag finns här om du vill prata! kram

Cajo sa...

Att skriva/prata är bra. Skriv o radera, eller skriv på papper för din egen skull så du får utlopp för dina funderingar. Styrkekramar! /C