onsdag 10 juni 2009

Idag är vi med i tidningen


Hälsosamma Bloggare! :) det är ju kul att få framstå som hälsosam.
Det är nog första och sista gången :) så jag njuter av detta en stund.
Roligt att vara med samtidigt som det är lite nervöst.
Tror det är lite läskigt när jag inte har full kontroll över det som skrivs och bilden som läggs in.
Har ju vant mig vid att bestämma sånt själv när jag ska blottas ;)
Men det blev bra.
Så tack L för det :)

Veronica, Jennie, Maria, Jag, Annmari och Petra

5 kommentarer:

Unknown sa...

Ååå vad bra bilden brev!! Ha ha, hade helt glömt bort! Jag tror inte ens att vi tagit in tidningen i dag!! Ska genast löpa ut!!=)

Anonym sa...

vaddå har alla ni på bilden en egen blogg?

anneli sa...

Nej bara tre av oss har det. Maria, jag och Petra =)

nyfikon sa...

vem är hon näst längst till höger, är hon från fagersta?

anneli sa...

Ja hon är från fagersta :) hon heter annmari, mer vågar jag inte säga =)