onsdag 24 juni 2009

har varit

Har varit ner på stan två gånger idag och gjort i stort sett ingenting. Fördrivit tiden bara. Hann med en sväng till mamma där jag badade eller ja, Fia kastade vatten på mig så det såg ut som jag hade plaskat runt i poolen. Skönt var det iallafall. mamsen bjöd på lunch och sen gick jag vidare till lasarettet då jag hade en tid där i dag kl 14.



Vet inte riktigt vad som sas där och vet inte riktigt om läkaren förstod vad jag sa heller, menmen ska tillbaka i morgon för lite blodprover som han skulle ha. Sen får vi se vad som händer.

Och jag har fått gulliga meddelande och telefonsamtal från oroliga vänner och det tackar jag så jätte mycket för. Ni är bäst i världen och det är därför jag har valt att ha er som vänner.
Så här kommer två bilder bara för er......
Till mina tjejkompisar:

Till mina killkompisar:


Jag är inte döende, ingen allvarlig sjukdom...........det är bara lite annat och kanske berättar jag om det senare.
:)
Jag har hyrt en Wallander film idag och kanske får jag sällskap när jag ska kolla på den.
Jag älskar sånna filmer. Beck är ju favoriten så klart !! Vem kan motstå Persbrandt ??
Ta hand om er
KRAAAAM från mig

1 kommentar:

Tanja sa...

Styrkekramar till dig!! Blir lite orolig....ändå... Tanja