torsdag 11 juni 2009

seg men ändå en bra dag

Idag har det varit segt. Har blivit mycket tid framför datorn.

Sen kom min älskade pappa på besök och hade köpt med sig Cola light woohooooo, Special K woohooooooo, och tidningen NU woohoooooo !!! Världens bästa pappa.
Vi satt och pratade sen fick vi besök av en kär vän till mig som kom över med lite beställda varor ;)
Det vart en trevlig eftermiddag som gick ganska fort !!!

I morgon åker ag till Falun med pappsen en sväng. Skönt att komma hemifrån lite grann. Kanske hinner jag springa i morgon eftermiddag. Saknar det !!!!


Har fått höra lite saker idag som värmer mitt hjärta samtidigt som jag blir nervös och rädd.........får hjärtklappning när jag tänker på det. Idag var det skolavslutning för Fia-Lotta. Hennes sista skolavslutning som man får gå och titta på. Har varit på nästan alla och det kändes inte bra att missa denna pga av nåt så löjligt som magsjuka :(
Är jätte ledsen för det.
Min fina lillasyster, minstingen börjar liksom 7an i höst !!!
Va har hänt, vart har tiden tagit vägen ???

Inga kommentarer: