torsdag 25 juni 2009

Har tagit prover nu

Då har jag varit på lasarettet och tagit lite prover. Och hade vääärldens gulligaste sjuksköterska. Känner henne lite grann sen tidigare. Hon bara är så där söt och snäll att man blir tårögd. Men nej jag grät inte (men nästan) ;)

Nu ska jag försöka hitta på nåt.........!! Men vad ?? Hade velat ta mig en tur till huvudstaden men min plånbok tyckte inte att det var nån bra idé. Västerås.......nääää. Avesta.........ja kanske.

I allafall på förmiddagen vill jag komma iväg. Måste tvinga mig ut även om det tar emot. Samla alla krafter jag har för att lyfta mitt feta arsle från träpallen jag sitter på ;)
Ge mig en laptop nån !!!!!

Stranden lockar inte alls även om jag vill ha sol........vilket gnäll det var på mig då. Får klura lite sen får vi se vart det bär av

Kram på er alla godingar !!

Inga kommentarer: