fredag 26 juni 2009

Michael Jackson

Michael Jackson är död......................en reaktion på det tack: Ja det är väl alltid tråkigt när nån dör. Alla vet ju vem han är så det är klart man reagerar mer då.
Men han tillhörde inte en av mina favoriter direkt, mycket har sagts om den mannen och man vet inte vad man ska tro.
Stämmer allt som stått om barnövergrepp så är bara världen en pedofil mindre, stämmer det inte så är det en mycket trasig själ som lämnat jordelivet för tidigt.
Kanske lät detta lite väl hårt men.......alla har rätt till sitt tycke. En bra underhållare var han ju då han hade sina golden days.
Nu finns han inte längre och tidningarna har nåt att skriva om i några veckor.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5432546.ab

3 kommentarer:

Jaana Säker sa...

Du skrev precis det jag tänkte om det :)

Har läst din blogg lite nu och jag tycker du förjänar all lycka som finns! Var själv på g att skiljjas nyss, men vi kämpar ännu en gång vidare. Det är inspirerande att läsa din blogg! Du ger mig posetiva energier :) Tack!

Jaana aka yaaniz på fl :)

anneli sa...

Hej gumman. Dig minns jag ju jätte väl. Hoppas att allt ordnar sig för er. Stor kram från mig.

Jaana Säker sa...

Tack :) Ja det är på bättringsvägen! Hoppas allt löser sej för dig med! Kan förstå hur jobbigt det måste vara att vara ifrån barnen så mycket. Jag hade nog inte pallat, men samtidigt så måste man väl?

Du är grymt vacker på dina bilder!
Snart är lyckan hos dig med!

Kram!