fredag 12 juni 2009

så vart dagen




Hemkommen från min dag i Falun med pappa. Trevligt var det att komma hemifrån och få dagen att gå. Vi gick runt lite på stan och glodda medans vi väntade på att pappas förstärkare skulle lagas.

Käkade lunch tog en klass/kaffe på en uteservering och träffade några gamla bekanta till pappsen. Såg en jätte fin klänning på HM och en jätte fin tunika på Indiska som jag vart lite kär i. :)


Studenterna tog över stadens gator i Falun när vi var där, och jag kände en liten klump i halsen för i morgon är det dags för Lisa att göra det samma. Buuuhuuuuu !!! ;) MIN LILLA LISA !!!


Va fan är det frågan om.....??? 19 år ska ta studenten......pojkvän...ska åka till USA......men shit !! Jag hänger verkligen inte med alls.

Sen ringer min goda vän och jag vill inget annat än att förstå, hjälpa osv....men jag känner mig urusel på det just nu. Försöker och vill men känner att det inte kommer fram som det ska. *förlåt*

Idag blir det väl en lugn hemma kväll, i morgon kanske jag ska till Dickens då pappa ska ha Karaoke där. Kan ju vara kul att bara glo lite på folk om inte annat.


2 kommentarer:

Unknown sa...

Sjung en massa karaoke åt mig!

Anonym sa...

Oh not a good mood !!! courage princess