söndag 11 juli 2010

Argt inlägg nr1: Om jag så skulle knulla med min egen morsa

Om jag knullar med min egen morsa så har ingen med det och göra.
Om jag knullar med 18 åringar så har ingen med det att göra
Om jag knullar med nån som har ett förflutet som inte är "perfekt" så har ingen med det att göra.
Om jag knullar med mig själv så har ingen med det att göra
Om jag knullar me snyggo så har ingen med det att göra.
Om jag knullar en uppblåsbar kille så har ingen med det att göra.
Om jag knullar en get så har ingen med det att göra.
(Hoppas ni fattar att jag inte knullat med alla i listan som jag just skrev....äsh skit samma...........sprid det vidare bara. GRRRRRRRRRRR)

INGEN HAR NÅT ATT GÖRA MED VEM/VAD EL VILKA JAG HAR KNULLAT MED: LÄGG NER SKITSNACKET !!!!

Och vem................vem är så störd att berätta det för mitt X. Varför skulle han vilja veta vilka hans idiotXfru knullar med ???
Ibland gillar jag fagersta men just nu.......................nu är stan för liten.

Inga kommentarer: