fredag 23 juli 2010

ATT VARA JAG

Att vara jag.............!
Jag är den jag är. Jag är öppen, ofta glad när jag träffar folk, pratar gärna med ALLA som vill prata med mig. Sånt märker man  ganska tydligt. Vill inte nån prata, då lägger jag inte nån energi på dom.

Att jag flirtar är tydligen nåt som folk tycker att jag gör.
Om att vara glad och prata med någon.......om det är att flirta, ja iså fall gör jag det. Och i så fall gör jag det med ALLA.

Jag ger ofta tjejer komplimanger. "Va fin du är" Va söt du är" Fin tröja" osv.....för att jag tycker det. Men säger jag sånt till en kille då är det kört. DÅ har jag legat med honom, eller så vill jag ha honom helt och hållet där och då !!!
?
Jag pratar på samma sätt med killar som med tjejer, tanter och gubbar, men bara för att det är en person av det andra könet ´som ungre än 40 och äldre än 17 så tar folk det på fel sätt.
Och skit jobbigt blir det om killen har en tjej.
Jag raggar inte på upptagna killar. Och just NU så raggar jag inte på nån för jag har en kille som jag älskar, men det hindrar inte mig från att vara trevlig.

Så snälla, låt mig få vara JAG.

Inga kommentarer: