söndag 25 juli 2010

så här har det varit

Ang flirtningen....den är utredd. Jag var bara glad och trevlig. Precis så som det ska vara. SÅ skönt att få det ur värden så inte saker missuppfattas.

Fredag: HAMNKROGEN

Hade med mig Nettan och Jessika.
Härliga tjejer.
Många intressanta samtalsämnen och shockerande avslöjanden ;)
Förutom att det var så kallt så hade jag en bra kväll. Frågetecken in the name of love rätades ut något och jag kunde slappna av mycket mer.
Tjejerna drig till GM och jag drog hem till älsklingen.
Jag somnade där och när jag vaknade i mrose, luktade på mina armhålor var det bara att sätta sig på cykeln, cykla hem, duscha och vänta på LIsa och JOhan skulle komma.

Lördag dag: STOCKHOLM























EN tur till Huvudstaden vart det med 5 av sex systrar och mamma.
Inte riktigt som mina plnaner som jag hade i huvudet, hade trott på mys i gamlastan en promenad till djurgården för en mjukglass.
Det blev stället en hel del shopping för tjejerna (vilket jag så klart kan förstå) och en hel del väntande för oss andra ;)
Jag vet I AM OLD ;)























Men det gick så bra ändå.
Och har jag inte sagt det tidigare så säger jag det nu: Jag har världens vackraste systrar. O MY GOD !!!

Lördag KVÄLL:
Bussresan hem blev väl till en mardröm för alla andra passagerare från västerås till Fagersta,
Vi skrattade i kör så tårarna rann.
Inte nog med att dom är snygga dom är roliga oxå. ÄLSKAR ER MINA VACKRA !!!

Väl hemma, så vart det grillfest hemma hos mamsen. Thomas kom förbi, och Lisas Johan och härliga Cina.
Vi hade en super trevlig kväll, perfekt avslutning, med god mat och en hel del prat.

Sen åkte jag och T hem. Jag sov till 10 idag, minns inte när jag gjorde det sist.
Skönt.
T sover än ;)

Inga kommentarer: