tisdag 27 juli 2010

DOM ÄR HÄR

Äntligen äntligen äntligen är dom här. Mina vildingar är hemma och det är så sjukt fantastiskt att det inte går att beskriva med ord.

Efter det att jag slutade jobbet kl 18 blev det pizza med min kusin Steinar från norge och hans fru och deras tre barn, jag och mina vildingar och Anna och morfar.
Mycket trevligt. Bäst var att ha vildingarna i min närhet.


Efter det så åkte vi hem, myste inne med lite pärlplattor, pussel och sen gick vi ut och cyklade runt huset X antal varv.


´Vart besviken då jag var tvungen att bjuda in mig själv till "familjemiddagen"
Pappa sa; vi ska i väg och käka pizza, jag kommer med barnen sen.
Hmmmmm
Ringde upp "Jag vet att det säkert finns en jätte bra förklaring till varför jag inte blir medbjuden och det skulle vara kul att få höra varför !"
JAg fick följa med efter det ;)
Besviken vart jag. Men men............!

Inga kommentarer: