söndag 18 juli 2010

HEMMA

Är precis hemkommen från en jätte härlig tur till Göteborg.
I bästa vänners närhet med god mat och dryck, fint väder och en stuga vid havet. Vad kan gå fel....??? Tydligen vissa saker men.......jag har kommit så långt att jag kan garva åt det. Kanske tar det liiiite längre för vissa ;)

Bilder kommer senare ivkäll. Nu inväntar jag vildingarna som är hos morfar. Saknar dom massor !!!!!

En annan som jag saknar är T.  Jag är så kär så kär så kär. Så där så det gör ont i magen, det pirrar och bara känns så där så man vill gå sönder....så kär är jag i min fina kille.

Och jag srtuntar i vad folk säger och tycker om honom och om mig.
JAG är kär & det är HAN jag vill ha.

1 kommentar:

Willowtree sa...

Det tycker jag du gör helt rätt i att strunta i vad andra tycker.
Man ska lyssna på sin magkänsla och den verkar ju veta vad den känner.
U go girl. :D