måndag 12 juli 2010

Har jobbat klart för idag. En konstig dag har det varit. Tomt och kaotiskt inombords. Jag tror inte riktigt att jag har fattat detta.

Har gått i nån typ av dimma, samtidigt som jag har fåt skratta idag. Skrattade så tårarna rann..............men skrattet kunde lika gärna ha förvandlats till gråt, det var bara nån typ av känsla som behövde komma ut tror jag,

STändiga frågor och tankar mal i mitt huvud.........
Kunde jag varit lite bättre ??
Kunde jag ha gjort annorlunda ??
Kunde jag ha varit lite snyggare/smalare/smartare/snälllare ??
Gav jag för lite/för mycket ??
Då kanske.......då kanske jag hade varit nåt att kämpa för.

Men jag vet oxå anledningen till varför det blev så här. Och att det inte beror på mig........men man kan ju inte sluta fundera.
Men allt handlar inte om MIG...........men även om saker inte handlar om mig så är det bla JAG som blir lidande. Men.................been there, done that

Det som händer det händer.
Och idag händer följande: Jag ska klippa mig.
Med min tur ser jag väl ut som FAN när jag är klar.

Inga kommentarer: