måndag 19 juli 2010

Osäker och rädd

Suck va jag hatar när jag tänker.
FB gör mig paranoid, och mitt självförtroende existerar inte.

Jag vill inte grubbla. Jag vill bara känna att: JAPP, det är jag och ingen annan.
Fan va bränd man har blivit och fan va det sätter spår.

Att kunna lita helt och fullt ut på en person det funkar inte. Jag vill så gärna och stundtals så gör jag det. Men så dyker det upp nåt som bara får mig att vilja spy.

Men men...............kaninte göra annat än att lita på orden som sägs till mig.

1 kommentar:

Willowtree sa...

Känner igen mig till fullo.
Ibland är jag så sugen att gå ur FB men så tänker jag om och ser allt från en annan synvinkel.
Klart du ska lita på orden som sägs och sålla ur allt ev negativt som sägs vilket ofta beror på andra människors brist på självförtroende.
Kram till dig. <3