torsdag 15 juli 2010

Hemma efter en rolig jobbkväll

Har ju jobbat på Hamnkrogen nu på kvällen...och faktiskt så var det skit roligt. Precis som jag misstänkte. VÄÄÄÄLDIGT varmt var det ett tag så all mat skulle ut och beställningar skulle in till köket.
Men jag ska inte klaga för dom stackrarna som stod i köket hade det sååå mycket stressigare och sååå mycket varmare.

Jag jobbade ihop med söta Ida som är kompis med min syster Ida och sen några fler. Alla verkade så snälla.
Jag hoppas jag får jobba där igen.
Men R var nog nöjd med min insats, det var vad han sa iallafall.


Nehepp, dags att lägga sig och sova. Vem vet vad som händer i morgon..............!!!! SPÄNNANDE, ska morgondagen bli en bra dag eller ska den sluta i kaos. Den som lever får se.

Det bästa är i allafall att VILDINGARNA KOMMER !!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Inga kommentarer: