onsdag 14 juli 2010

Dagens GRRRRRRR

Måste skriva av mig nu innan jag bryter ihop.

OM ni kommer in och handlar och JAG skitter i kassan på Servus.
OM jag pratar med er, OM jag ler och OM jag är trevlig så betyder det INTE att jag flirtar.
Det ingår i mitt jobb att vara trevlig mot våra kunder + att jag tycker att det är just kondkontakten som ÄR det roligaste med mitt jobb. Inte gurkorna, inte data biten, inte frontningen, inte fylla på varor, inte skicka ordrar.

Så nu har det tydlgen varit nån jävla spjuver inne i affären som jag varit trevlig emot som har gått och sagt att jag flirtar med honom till en person som så klart tog illa upp.

Jag blir vansinnig. Vet inte ens vem det kan vara. Kan vara allt från lilla Olle 8 år till Bertil 95 liksom

Fan, vansinnig blir jag

3 kommentarer:

SandraQ sa...

det finns folk till tamejfan allt!!
Stå på dig och sluta inte vara den du är!

Veronica sa...

Hahaha jag tycker att det är lite lustigt...inte att nån blev sårad förstås. Men det där med flirtandet. Been there done that och när nån idiot klagar så är min standardfras "Jag flirtar med alla. Tjejen i kassan, ungen i kön och hundfan utanför affären". De som har problem med att man är lite trevlig kan ju inventera sina egna känsloliv eller forsätta vara bittra och onda. Kram på dig!

Willowtree sa...

Ja du folk är folk och det kommer vi inte ifrån.
Du är en glad och trevlig tjej som borde få vara just det.
Trist att allt man gör måste misstolkas av vissa.
Fortsätt vara den du är. <3