tisdag 6 juli 2010

Jag måste nog läggas in

Jag förstår inte vad det är som är med mig ibland.
Jag känner mig helt rubbad.
rent känslomässigt så är jag nån jävla psychobrud alltså.
Hade jag levt ut alla känslor jag känner och har inom mig, så hade männen i dom vita rockarna hämtat mig och klätt på mig den vita tröjan med dom jätte långa armarna.

Som nu, skulle LÄTT kunna börja böla om jag bara släppte på det liiite grann. Men NEPP, jag tänker inte tjura idag.

Jag sks istället packa en väska, hämta vildingarna om en timme och sen så går vi..............någonstans.

1 kommentar:

Johanna sa...

Har du läst om Mia Törnblom? Skaffa en "brabok".
Varje kväll summerar du dagen med:
* Tre bra saker med dig själv, bra egenskaper som till exempel modig, generös, snäll, omtänksam etc. "Vad modig jag var som..."
* Tack: Du kan ju varje dag i alla fall vara tacksam för dina barn, men också andra saker som att solen skiner... Eller att tack för att den där hemska dagen äntligen är slut :)
* Hjälp: Nåt som du behöver hjälp med till nästa dag. Tex: Hjälp med tålamod när barnen bara skriker eller Hjälp att orka kliva upp när väckarklockan ringer.

Skriv varje kväll och fuska inte :) Mia Törnblom menar att det ska vara bra att summera dagen med bara bra saker.