söndag 25 juli 2010

Jag och min svartsjuka

Jag är ju som sagt lite svartsjuk. Ytterligare en av alla mina dåliga sidor.
Jag måste verkligen släppa lite på det där.
Jag vet att det skrivs i inboxen på FB och med vilka, och jag får helt enkelt acceptera och lita på att det är OK grejer som skickas fram och tillbaka.

Jag måste lära mig att LITA på dom man tycker om och älskar.
Det är så sjukt svårt. Jag VILL verkligen göra det och har egentligen inte så mycket val.

Det är ju mig han kysser och kramar¨eller hur !!??

Fejjan alltså, det bästa och det värsta på ett och samma ställe ;)

Min svartsjuka får inte gå överstyr, menjag tycker att den är kontrollerbar, men han tycker att det är lite charmigt på samma sätt som jag tycker om när han är LITE svartsjuk. Inte för mycket, då får jag panik. Men det är på nåt vis skönt att känna att han är rädd att förlora mig.

Förstår ni hur jag menar ?? Jag pladdrar på som vanligt. ;)

1 kommentar:

Willowtree sa...

Jag förstår absolut vad du menar.
Tidigare har jag varit grymt svartsjuk men med Janne har jag aldrig känt så.
Konstigt egentligen men jag tror att han har ett sånt bra sätt att visa att det bara är jag som gäller.
Vi kan prata med varandra om andra som är jättesnygga och sexiga.
Jo förresten jag kom på en gång när jag känt oro.
Janne är ju massör och han och en tjej brukade träffas och massera varandra.
Det kändes sjukt konstigt.
Tanken på att de klädde av sig båda två kändes tuff men det är ju eller var ju hans yrke i mer än 5 år.
Svartsjuka finns i så många förhållanden men som du säger är det lite charmigt att visa att man bryr sig också.
Gäller bara att hålla det under kontroll och det kan vara jobbigt.