tisdag 27 juli 2010

Jag har ett X problem

Jag har ett X.
det här Xet gör en grej (ok fler men just idag är det detta jag irriterar mig på) som stör mig.
Ludde & Hugo har en film här hemma hos mig som dom tycker om att titta på ibland. "Tzatsiki morsan och polisen"
Då har dom väl sgat det till Xet och han köper den på en gång hem till honom.
Kan dom inte få ha någonting hemma hos mig som dom inte har där ?????????
Räcker det inte med TV-spel, biorum, bastu, pool, studsmatta, miljontals legobitar, lekstuga mm mm mm mm
Han ghjorde lika dant med lera förut, dom hade det här men inte hos han, så fort han fick höra det så köpte han hem det.

Jag har inte råd att köpa en tiondel av allt dom har där, men en liten film kan jag väl ändå få ha för mig sjåälv, nåt som dom har att se fram emot när dom kommer hem till mig. Nåt som inte pappa har liksom. MEN NÄÄÄÄÄÄÄ, det går inte.

Shit va det stör mig.

Ska inte kasta mer skit på honom, jag kanske hade gjort samma sak om det fanns pengar till det.

Kom ihåg MIN SANNING, MINA KÄNSLOR !!!!

Inga kommentarer: