söndag 11 juli 2010

Argt och ledset inlägg nr 2

Folks trångsynthet och folks iver att dömma och tracka ner på andra kan förstöra det bästa som har hänt mig på länge.
Skitsnack...................skitsnack och rädslan för att nån ska komma på att man själv inte är perfekt är så stark så man gärna trycker ner andra för att känna sig bättre själva.

"svärmorsdröm"
För mig är det en kille som behandlar sin tjej med respekt, kärlek, ärlighet, trohet, få henne att må bra, vara jämställd och visa och ge uppskattning.

Att baka bullar, ha en fin bil, ett nymålat hus och en välklippt gräsmatta, att lyfta sig själv till skyarna och "slå" ner på dom bra sakerna hos den man ska älskar för att själv känna sig bättre..................det är inte en "svärmorsdröm" i mina ögon.

Jag är i en annan värld ust nu. Jag är skitförbannad, ledsen, tårarana rinner, för jag kan inte vinna............! Har aldrig kunnat. Anneli har alltid fel.....japp.......så är det och så kommer det väl alltid att vara.

En viss förståelse finns, absolut.............och den bästa förstår och vill inte orsaka tårar.
FAN !!! 
Jag vet ingenting och jag vet inte hur jag ska fixa det här. Tur att mankan släppa på känslor genom att skriva så varsegod att ta del av mitt vidriga kaos.

Inga kommentarer: