torsdag 8 juli 2010

Det är klart som fan att jag vill ha paket !!!!!

Jahapp, i morgon fyller jag år.
Det är inte nåt jag tänker fira eller bry mig speciellt mycket om.
Pappa ringde och sa att vi skulle komma hem till dom och käka middag i morgon.
Jag blev mest irriterad.
Ett grattis på sms hade räckt.
Bara onödigt med mat och grejer.

Fick jag välja så skulle jag vilja ut och käka och supa skallen i bitar på hamnkrogen. Men jag har barnen hemma och  minus 90:- på banken så det verkar ju inte vara ett allternativ som passar heller.
Kanske tur det iofs. 

Men nu när man (vare sig man vill eller inte) fyller år så kan man väl få önska sig nåt.
Då önskar jag mig följande:
Att nån betalar den här månadens räkningar åt mig
Att nån storhandlade åt mig den här månaden
En ny sytemkamera
Fettsugning
En weekend någostans på hotell eller i stuga
En veckas utomlandssemester

Jag kom just på det....anledningen till varför jag ogillar att fylla år.
JAG FÅR INGA PRESENTER LÄNGRE !!!!
Man kanske inte ska vilja ha det när man nu ska föreställa vuxen. Och någonstans har jag lurat mig själv att jag inte vill ha nåt.
Jag har själv trott, på fullaste allvar att jag inte vill ha någonting när jag fyller år. Men nu så: PANG !!!!
Det är väl klart som fan att jag vill.
Jag vill att min familj och alla mina vänner ordnar en stor överraskningsfest åt mig med MASSOR med paket.

Kalla mig ego................det är ok !!! Jag känner det själv och att skriva det här känns inte alls bra. Känner mig vidrig som människa !!!!
*S*

1 kommentar:

Melinda sa...

Klaaaaaaart man vill ha presenter när man fyller år. Det är anledningen till jag älskar att fylla år. Presenterna. ;)
Kanske barnsligt, kanske materalistiskt...men va fan! ;)