måndag 26 juli 2010

Fick träffa mina barn idag

En snabb sväng på stan fick jag träffa mina barn. UNDERBART !!!
Pussar och kramar i massor. Gud va bäst dom är.
Deras leenden, kramar, underbara tindrande ögon, deras röster............ÄLSKAR DOM SÅ DET GÖR ONT !

Men blev faktiskt riktigt upprörd över en grej. När dom skulle åka så satte sig Ludde i bilen och ville att JAG skulle sätta på honom bältet. 2-3 gånger sa han det och jag var på väg men det var nån annan som gjorde det ändå.
Riktigt riktigt ont i mig gjorde det. Fan jag kände hur det kokade i mig. Jag har inte sett dom på en vecka och MIN son vill att hans mamma JAG ska sätta på honom bilbältet men ändå gör hon det, fast hon hörde vad han sa !!!

Shit !!!! Förstår ni min reaktion. Jag sa inget där och då men inom mig skrek jag högt.

2 kommentarer:

Mig sa...

Det där går bara att förstå om man har upplevt det - och det är vidrigt! Man ska inte behöva"tävla" om sitt eget barn! Respekt tack, alla nya fruntimmer!

anneli sa...

AMEN !!!