onsdag 21 juli 2010

Flirtisen is in the house

Idag hälsade jag på en jag inte kände för jag trodde det var någon annan.
Tog han det som jag flirtade med honom ??
SHit va jag har funderat på den där personen (vem det nu kan vara) som hade sagt att jag flirtade med honom när jag satt i kassan på jobbet. Jag blir helt paranoid. "Är det han ??" "Kanske han" "Vågar jag prata med honom"
Grrrrr

Har kommit fram till att det måste vara en person som sällan blir bemött med vänlighet, kanske har han en tjurig flickvän, kanske har han storhetsvansinne och tror att ALLA flirtar med honom, kanske en misstänksam person med för lite kärlek i sitt liv som törstar och letar efter uppmärksamhet.

Äsh......jag kommer aldrig få veta vem det var iallafall så jag lägger ner detta nu. Och jag täker fortsätta vara trevligt mot våra kunder i affären.

Inga kommentarer: