torsdag 8 juli 2010

Jag pratar en hel del på jobbet

När man jobbar i butik, så träffar man ju och pratar med X antal männiksor om dagen. Och ibland blir det mer än: "Hej. Var det bra så? 123 kronor. Vill du ha det på summan? Vill du ha kvittot? Hej då!"

Ibland kan man prata ganska mycket och länge med någon som man egentligen inte känner.
Och IBLAND får man till ett riktigt bra samtal, med härliga poänger, ett eller annat skämt som går hem.....ja ni fattar man får ut nåt av samtalet och man känner att det flöt på ganska så jävla bra.
(Jag hade ett par sånna idag)

Men så finns det dom gångerna där man efteråt nästan skäms. Men shit varför sa jag såååååååå ????, Gud va skämmigt, hur lät min röst där ?? Hur fel bidde inte det där då?? Det där var väl inget kul!!!  osv osv och man vill bara sjunka under jorden.

Måste faktiskt oxå bara säga att vi har dom bästa kunderna i världen. NÄSTAN ALLA är så himla trevliga och snälla och goa. (det är mycket stammisar)

Gillar mitt jobb !!! Och tur är väl det för jag ska jobba både lördag och söndag ;)

Inga kommentarer: