torsdag 15 juli 2010

Å kärleken då ???

Kärleken ??
Ibland måste jag få känna att jag är värd att kämpa för.


Just nu funkar kärleken, men jag är ändå så himla rädd, rädd för att nästa samtal ska handla om nåt som kan förstöra, jag själv är inte orolig för jag är van med skitsnack, och i vanliga fall om det bara handlar om mig kan jag ta det "hyfsat" bra, men när det gör någon annan ledsen och när man ser hur mycket det kan förstöra då blir jag fan förbannad.
.
Som sagt jag lever minut för minut. En dag är för lång tid tyvär.
Kanske inte låter så tryggt, men jag är nöjd.
Eller nja, nöjd.
Jag önskar att jag hade mod att se längre fram. Men efter så mycket motgångar och skitsnack så är jag rädd om mitt hjärta.
Det är väldigt skört just nu.
Men de är väl så det ska vara i kärleken.

Jag ger inte upp så lätt.
Vissa personer är värda att kämpa för.

Inga kommentarer: