måndag 12 juli 2010

Det är inte ok

Det är inte ok. Jag mådde bra. För första gången på länge så mådde jag bra.
 Ett sånt beslut ska komma från två personer som är överrens, anledningen ska vara en annan. Anleningen ska inte vara andra människors idotiska trångsynthet.

Han har ett stort hjärta................tänk dom som inte visste det. Han har kommit så mycket längre och tänker större och vet mer om sig själv än vad många många andra gör och har. men ändå blir han dömd.
Dömd för ett förflutet som ingen i hela världen kan ändra på.

Allt som har skett leder fram till där vi är idag.............Folk förtjänar en andra chans. Folk som står mig väldigt nära har fått en andra chans, tagit den och gjort nåt bra av det.


Kanske är jag naiv och blåögd som en person till mig sa. Ja, kanske är jag det..............men hellre det än; trångsynt och elak.

...............here we go again !!!!
Det gör bara så jävla ont ! Jag vet vad det är, jag har kännt det förut. Det är så här det känns när ett hjärta brister.

Inga kommentarer: