torsdag 1 juli 2010

GRODMÖTET

Har sovit helt ok i natt faktiskt. Inte vaknat en enda gång (vad jag kan minnas) och det är ovanligt.
Igår kväll när jag följde med älsklingen en bit på vägen........då var allt lugnt. Men inuti mig kände jag att ett grodmöte inte var långt borta.
Tur att jaghar min snygging med mig, han skyddar mig mot ala oonda djur.

Bara det att grodmötet skedde EFTER vi sagt hej då.
Där sitten den, fula äckliga jävla groda, sitter mitt på cykelbanan och ser ut att ska gå till attack när som helst !!

Alltså dom är så jävla vidriga.
Det ärliksom inte min grej det här med grodor. INTE ALLS:

Har traumatiska minnen från närjag hittade en groda i tvättkorgen för några år sen.

Min lillayster fick komma dit och hjälpa mig, och när hon kom så stod jag i Xets bauta gummistövlar och en lång gardinstång i handen och skrek.

INTE MITT FAVVO DJUR DIREKT

Inga kommentarer: