fredag 23 oktober 2009

Dagens måsten:

Detta måste jag göra idag:
  • Jobba
  • Handla snacks och grejer till festen
  • Gå ner 10kg
  • Måste tiill systembolaget
  • Hitta nåt att ha på mig PANIIIIIK
  • Gör mig i ordning inför kvällen...hur ska det gå med alla jävla fuldagar som ramlar över mig. Och denna dagen är ingen undantag.
  • FESTA wooohoooooooooo
  • Hålla mig inannför ramarna och inte bli FÖR dyngis
  • Dansa arslet av mig
  • skratta och må bra

Detta är mina planer för idag...hade behövt tvätta också, men känns inte som om det finns tid för det.

Angående mitt sista inlägg igår om gammal musik jag lyssnade på....tror ni inte att jag drömde i natt att jag sprang runt på konsert (No fun at all) med Irene. Vi var sååå coola, hade bandmössor på huvudet, sjöng och skrek....typ :) Kul som fan :D

Inga kommentarer: