lördag 24 oktober 2009

lite bilder från igår

Min klädsel igår kväll tog ett tag att välja, men jag vart fan nöjd även om det inte riktigt var jag. Svarta tights, stövlar, vitt långt linne, svart linne över som jag lånat av syrran Ida och bolero/kofta som glittrade som jag oxå lånat av henne.
(tack min vackra Ida för lånet Älskar dig !!!)
Hade jag varit själv så hade jag nog aldrig valt det, men nu fick jag hjälp av Veronica och Jessica och det vart bra faktiskt :)
Och för en gångs skull på läääänge så kände jag mig lite fin :D


Lite bilder från gårdagskvällen.
Om nån vill att jag ska ta bort en bild så gör jag det.
Var ju fler bilder på andra människor men jag vågade inte lägga ut dom, men vet aldrig om det uppskattas eller inte.
SKIT KUL kväll vart det iallafall.
Och killtoaletterna fungerar lika bra som tjejtoan....ingen kö, ledigt framför alla speglar !!!
Och en hel del roliga konversationer fick jag där inne oxå.
hahaha komprecis ihåg att jag sa till en kille när han hade kissat klart och var på väg ut att hanvar tvungen att tvätta händerna efter att han stått och kladdat med snoppen hahaha
Shit.....jag var nog lite full hihi

Inga kommentarer: