lördag 24 oktober 2009

Stolt när jag tänker

Jag blir lite stolt över mig själv när jag tänker.
Letade föbrilt efter mina örhängen......borta !!!
Shit.....Men jag hade ju dom på jobbet....sen gick jag ner på stan....satte på mig mössa och tyckte det såg skit skumt ut med örhängena.....då hade jag ingen väska, men den rosa träningsoverallsjackan....hmm.....ligger dom i fickan på den??
Nehepp.......hmmmm, sen var jag ju på bolaget.......la jag ner dom i påsen...ja det måste jag ha gjort......och påsen la jag i kylskåpet med ciderfalskorna.......men jag drack upp alla cider igår.....men påsen ligger kvar om jag inte minns fel...........jag mindes rätt...och där låg dom woohooooo.
Fan vad jag blir stolt när jag tänker till......det tog visserligen ett jävla tag, men det hör inte hit ;)

Inga kommentarer: