torsdag 22 oktober 2009

Fuldagarna bli fler och fler

Fuldagarna blir bara fler och fler.
Shit, nu var det länge sen man kollade sig i spegeln och kände: Ser ju OK ut.
Nej varje titt är en jobbig syn numera. Man blir liiite fetare och liiite blekare varje gång man tittar i spegeln tycker jag.

Men skit samma för i morgon är det paaaartyyy !!! wooohoooooo
Hoppas attd et blir roligt, verkar som om det är många som ska ut oxå. Skit kul !!!!

Har pratat en del i telefonen idag. Blev kvar ganska länge på jobbet idag så jag fick fördriva tiden i telefonen. Många trevliga samtal vart det.

Ett samtal nu på kvällen ledde fram till en del aha upplevelser och några frågetecken rätades ut. På gott eller ont........ja vem vet, men nu är jag nog med lite mer i matchen & vad det är som gäller.
Lite sorgligt, men förståligt..........och helt ok :)
Jag älskar när man hittar nån som är så lätt att prata med om precis ALLT, inga konstigheter, det går så lätt och smidigt och man förstår varandra, man lyssnar och blir lyssnad på. Jag gillar det som fan.
Få saker som jag uppskattar så mycket som ärlighet och rak kommunikation.
Det blir bäst så.......oavsett utgången.

Inga kommentarer: