fredag 30 oktober 2009

Hulken v/s Zlatan

Just as we speak så pågår det en tuff fotbollsmatch här i vardagsrummet. Hulken v/s Zlatan. Spännande värre. :D

Själv så vaknade jag med vad jag misstänkte redan igår....en blåtira. Jag ser sååå coool ut ;) Krockade med Hugos bakhuvud igår. Jävlar vilken smäll det blev. Skit ont gjorde det. Stackars mig :(
HUgo sa inte ett ord medans jag låg och krälade på golvet och skrek.....ok nej men det gjorde jävligt ont. Tänk att åka på en jävla smäll. Ett knytnävsslag under ögat från nån stark person.....nej tack !!!
Bild kommer !!!

Pratade med Pär (med Ä) i 1,5 timme igår kväll på telefonen....tiden gick så himla fort. Efteråt hade jag svårt att sova så det blev en sen kväll och en tidig morgon med tanke på att kidsen la sig vid halv sju igår och gick upp vid sex.

Ok, nu sitter Messi (vet inte hur det stavas) i fängelse här hemma och Hulken har blivit en bebsi. Vem sa att det var långtråkigt att ha små barn ;) Underbara kaos. Snart dags att ta tag i den här dagen och hitta på nåt skoj.

Kram kram

Inga kommentarer: