söndag 25 oktober 2009

Soffmys ikväll

Har hyrt Wallander som jag tänkte titta på ikväll efter singelmammorna :)
Har haft en bra dag.
Blev väckt av snyggo som oxå passade på att meddela att jag skulle skruva tillbaka klockan....vilket var tur för jag fick lite panik när jag såg att kl var ELVA !! Men då var hon ju "bara" tio ;)
Längesen jag sov så länge :)

Figo kom och hälsade på och höll mig sällskap hela eftermiddagen. Käkade lite flott på Mem och Zin så alla kallorier är intagna :D
Men det var kul för annars hade jag nog häckat framför datan hela dagen. Men det är lite otrevligt med folk som kommer hem till mig och ska ta över MIN soffa, tyvär var jag tvungen attt ge honom sjukt mycket stryk.......!! Så går det när man jävlas med mig !!

Nu är jag själv och känner att lite sällskap framför TVn hade varit kul.
Det är fan trist att vara själv när man är en social person som älskar att ha folk i sin närhet.

Inga kommentarer: