torsdag 29 oktober 2009

Morgon promenad


Tar tag i det hälsosamma innan jag börjar med den onyttiga. Barnen är lämnade på dagis under viss protest från hugo. Men det är mer regel än undantag. En rolig grej som hände igår var att jag fick ett meddelande på fejjan. En kille som jag inte vet vem det är hade sett mig när jag var ute och gick och han tyckte jag såg bra ut. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Tro på det eller ta det som ett skämt. Killen är 19 år! Va är det med dessa unga killar och deras tantfixering? Ha ha ha ok 23 ;) men 19? Blir ju nästan perverst. Måste vara ett skämt. Skit samma kul var det i alla fall. . . . Nu: motion!

2 kommentarer:

Marlene sa...

M.I.L.F = Mothers I Like to Fuck

Jätteinne nu för tiden, har jag hört!!!

anneli sa...

hahaha ja det är tydligen så :D Jag märker av trenden :D