lördag 31 oktober 2009

lite blandat

Har pratat med Lisa på skype idag igen.....underbara syster. Det blir så himla bra !!!! Lav jo !!!
Hugo har kissat på pottan för första gången här hemma och jag är sååå stolt över honom. Och han vart stolt som en tupp :D Min duktiga lilla mini som innan idag har VÄGRAT kissa. Han ha setat på pottan men i typ två sekunder. Men plötsligt händer det.
Mini börjar bli stor.....!! *älskar*
...............................
Nu sitter jag här med en tvätthög med rena kläder som ska vikas och läggas in i lådor garderober och ja ni vet....*suck*
Brukar alltid bli en hög över som jag till slut tröttnar på och kastar i tvättkorgen och tvättar det igenfast det inte blivit använt. Lika om jag har tvätt tid och ser nåt plagg ligga framme så kastar jag det automatiskt med i tvätten. Det blir enlare så än att koll aom det är rent och lägga det på den platsen som det ska vara på.
Så är jag :D
Nu sitter jag med blåtira på ögat och ser skit cool ut. Känner mig lite som om jag måste försvara mitt blåöga när folk frågar. Men det är faktiskt Hugo som skallade mig när jag skulle ge honom en puss i mörkret. Aj ajaj, ja ni ser ju. Stackars mig :(

.........................................

Inga kommentarer: