söndag 25 oktober 2009

Tjejsnack TEMA: FÅFÄNGA

1. Hur ofta klipper du dig?
En gång om året........borde öka på detta med iallafall tre gånger om året, men NEPP. SÅ därför har jag alltid samma frisyr. Försöker spara ut det, men sen när jag väl klipper det så är det så slitet så jag lär klippa av så mycket. Sen samma visa igen, spar ut, slitet, klippa, spar ut, slitet, klippa *suck* :)

2. Hur ser dina naglar ut?
Inte speciellt välvårdade, biter, river och klipper dom ofta. Aldrig nagellack och aldrig filade. Gillar inte långa naglar.

3. Hur ofta använder du make up?
Varje dag tyvär. Önskar att jag var en naturlig skönhet....men skillnaden är stor på med och utan smink.

4. Hur ofta köper du nya kläder?
Det blir väl kanske nåt nytt plagg varje månad om det finns pengar över. Kan vara allt från ett linne, en mössa till ett par skor. Just nu skulle jag verkligen behöva en ny jacka. Men dte får väl bli nästa år :)

5. Hur länge står du framför spegeln när du fixar dig?
Sminkningen går ganska fort, men när det gäller kläder då är det värre och speciellt när man gått upp i vikt. INGEN sitter snyggt och då tar det tid. Men i snitt 30 min kanske.

Inga kommentarer: