torsdag 29 oktober 2009

Mens igen ???

Inte kan mensen vara på väg IGEN ??

Men alla signaler tyder på det:
  • Godis sugen som fan !!!
  • Små pilsk som FAN !!! :D
  • Uppblåst i magen som FAN !!
  • Men tålamodet är ändå helt ok....så nåt galet är det......!!

Idag har jag haft en bra dag. Lämnade barnen på dagis, tog en morgon promenad, gick hem, pratade lite snabbt med snyggo, gjord emig i ordning, gick ner på stan, arbetsförmedlingen, träffade Jennie för en lunch på KINA, åt alldeles för mycket, strax före ett hämtade jag upp min syster LIv som kom och hälsade på från Falun, en varm choklad på Vallonen vart det innan vi gick för att hämta vildingarna på dagis igen.

Ludde var på skumt humör och var inte alls nå trevlig, protester, gråt och slag....hmmm......gillas icke. SÅ jag körde ner honom i diket med vagnen och där kunde han få sitta. Ok, jag lämnade honom inte där, men jag hade god lust. ;) Hem, barnen varvade ner framför en skärm, Figo och Alice kom förbi eftersom snyggo och Alma var iväg på ärenden. snyggo kom tillbaka med COLA LIGHT åt mig wooohoooooo

Liv åkte hem, barnen ligger i sina sängar, Ludde osver garanterat men inte HUgo. Snart blir det mys framför TV:n

Ha en underbar kväll !!!

Inga kommentarer: