söndag 25 oktober 2009

Tjejsnack TEMA: DITT HEM

1. Hur bor du?
I en trea på världens bästa ringvägen (bostadsrätt) med världens bästa granne vägg i vägg !!!

2. Hur ser det ut hemma hos dig?
STökigt ;) Vilken svår fråga, va svarar man ??


3. Föredrar du nya eller gamla möbler, motivera gärna lite?
Jag föredrar en härlig blandning av allt. Gammalt med charm kombinerat med lite nya detaljer här och där. Det ska finnas en känsla....personlighet. Köper man saker eller fixar till saker i hemmet oavsett om det är gammalt eller nytt så ska man göra det för att det är DU, inte för att alla andra har.

4. Vad är du mest nöjd med i ditt hem?
Kortet på mina barn som hänger över soffan. (interamen dock) Korten i mitt hem GÖR mitt hem. HÄR BOR vi och här finns det kärlek och stök :)

5. Om du fick ändra en sak hemma hos dig, vad?
Mitt databord vill ja ha bort illa kvickt. åååå det är sååååå fult och hemskt. ush ush ush
Sen hade det varit trevligt om köket blev färdigt nån gång :D Bara en list jävel som fattas

Inga kommentarer: