måndag 26 oktober 2009

Tjejsnack TEMA: Ärlighet

1. Säger du till om du får för mycket tillbaka i kassan?
Japp det gör jag...senast igår då jag fick två kronor för mycket tillbaka.....:-/

2. Berättar du för din bästa vän om dennes partner är otrogen?
Absolut gör jag det !!! För jag skulle vilja att hon gjorde samma sak om situationen var omvänd.

3. När förskönar du sanningen för att inte såra någon?
När jag känner att den brutala sanningen inte hjälper det minsta och att det inte har någon etydelse vad jag säger. Om det bara sårar utan att ge nån effekt så väljer jag att försköna sanningen i vissa lägen...eller så är jag bara tyst.

4. I vilka situationer kan man vara för ärlig?
Om man fråga sin kille tex eller om han frågar: Är hon/han snyggare än mig?? (jag vet att man inte ska fråga sånt) Och han svarar "Japp det är hon" Då är man bara dumt ärlig. haha

5. Står du i alla situationer upp för din åsikt?
Ja det gör jag nog.

Inga kommentarer: