måndag 26 oktober 2009

En stund med min far

Pappa har varit här en stund på kvällskvisten och hälsat på. Om planerna inte ändras så åker vi alla och kollar på FAIK när dom spelar i morgon kväll. Mysigt att hitta på nåt tillsammans. Jag, kidsen, pappa och Anna.
Vi får se men jag hoppas och eftersom Hugo är med och dom spelar ganska sent så kanske det bara blir en period eller nåt. Det visar sig :)

Idag har jag lagt vildingarna inne på deras rum. Det verkar gå ganska bra ävenom det trotsades lite i början.......men vaknar dom i natt får dom så klart komma in till mig men jag ska iallafall börja med att dom ska somna inne på deras eget rum.
Hård och besynnerlig..det är jag det.

Det är underbart att ha dom här igen, och det absolut bästa är att jag får ha dom EN HEL VECKA woooohooooooooo !!!!!


Fick telefonsamtal från goa, snälla Annika som berömde mig så mycket :) Jag blev så glad !!! :)

Inga kommentarer: