fredag 30 oktober 2009

vad göra nu ??

Helt galet sällskapssjuk.
Social abstinens.
Uttråkad till MAX
Världens tråkigaste kväll.
Och inte kommer jag på nåt roligt att blogga om heller.

Kör en listan från tjejsnack i brist på annat.
TEMA: Telefon

1. Vad har du för operatör på din hemtelefon/mobil, om du har båda?
Telenor (jag verkar vara den enda i världen som har dom) och Bredbandsbolaget

2. Vad pratade du om i ditt senaste telefonsamtal?
hmmm..............typ sex

3. Vad ligger totala telefonräkningen på per månad?
800 :- ungefär

4. Hur ofta skickar du sms?
Varje dag hela tiden, är sjukt beroende av min telefon :D

5. Är det oftast du som ringer till dina vänner?
Det är nog ganska jämt fördelat. Vissa är det bara jag som hör av mig till....har inte fattat piken riktigt när dom aldrig ringer tillbaka. ;)

Jaha då var listan avklarad. Nu då ??
Shit jag får verkligen panik. Jag hatar sånna här dagar/kvällar när jag inte vill vara själv. Spelar ingen roll vem som är här, kompis, kille, mamma, grannen, brevbäraren, nånsom hatar mig, ja vem som helst........så länge jag slipper att vara själv. Kanske lika bra att gå och lägga mig tidigt idag. Eller kanske ska jag försöka koppla av med en kopp te och titta på TV. Gör ett försök.....!!!

Inga kommentarer: