måndag 26 oktober 2009

Kan det bli mer meningslöst


*Tjejer gråter tydligen mer än två timmar i veckan enligt mama tidingen. Intressant !!


*Idag har jag en hel del att göra. Papper som ska fixas, skickas in, skrivas på.....och jag väntar FORTFARANDE på mina pengar från A-kassan som jag skulle ha fått FÖRRA MÅNADEN: Helt jävla sjukt är det alltså !!!!

Det är tur att man har folk i sin närhet som kan hjälpa till att låna ut pengar. Hur skulle det annars gå liksom.

PENGAR........ska det vara så jävla svårt att vinna ett gäng. *suck*


*"Vilken jävla rolig liten tjej du är alltså. Den killen som du väljer en dag kommer att bli lycklig"


*Sitter nu och lyssnar på Vakna med the voice som går på 5:an. Det är en lugn och skön morgon i mina ögon. Älskaratt lyssna på deras prat, lyssna på lite musik och skrattar med och åt dom.

*Skrev att jag är singel med begränsningar, jag sätter mina egna begränsningar, ingen annan. Jag..........liksom...........fan va jag hatar att inte kunna skriva det jag vill.


*Jag gillar Apotekets reklam affisher med alla snuviga människor med stora näsor !!


*Sprutlackering......Carro u know what i am talkning about ;)


* Sov inte bra i natt....har skit ont i ryggen :(


Hoppas ni får en underbar dag


Kraaaam

Inga kommentarer: