tisdag 27 oktober 2009

EN SKÖN DAG SOM ÄN INTE ÄR SLUT

*ÄLSKAR SÅ MYCKET*
OBESKRIVLIGT

Vilken underbar dag det har varit idag med mina vildingar. En lugn och skön morgon, tvättat käkat rukost, klätt på oss, gick (Ludde cyklade) till först FagerstaBo för att få ett papper påskrivet och sen hembygdsgården där vi matade änder, tittade på hönsen, fikade, köpte tomte klubba och lekte "jagis" Alla vi tre var på toppen humör precis heeela tiden och det var underbart !!!


Sen gick vi hem, Hugo somnade, lagade mat Korvstroganoff med ris. GOTT !!! Jag lykades med maten idag igen !!! woohooooo

Sen var det bara att rapa och bege sig iväg igen. Upp till Fagerliden där vi träffade på Madde och EMil. Jag åkte runt en liten stund sen busade jag runt med Hugo. Ludde klarade sig jätte bra på isen själv och jag är så stolt över mina fina ungar.

SÅ fick Ludde en hockeyklubba av en snäll vaktmästare. Vi gillar dom som jobbar på Fagerliden, så hjälpsamma och snälla :)
Nu Är Ludde med morfar och jag och hugo tar det lugnt här hemma. Snart ska vi till Fagerliden igen och kolla när FAIK spelar !!!

2 kommentarer:

Ida sa...

Gillar din blogg jättemycket. Känner igen mig i mycket!
Så fina barn du har. Jag har också 2 vildpojkar på 3½ och 1 år ;)

Ida sa...

Gillar din blogg jättemycket. Känner igen mig i mycket!
Så fina barn du har. Jag har också 2 vildpojkar på 3½ och 1 år ;)