onsdag 21 oktober 2009

En dag...........


Idag har det varit en bra förmiddag med snyggo och god lunch. Sen på eftermiddagen har jag varit på vildingarnas dagis där det var rundvandring och föräldramöte (typ)


Jag har funderat en del på eftermiddagen under dagis besöket.......

På vad jag haft för syn på saker och ting. Hur jag varit så blind, hur mina tankar omkring mig själv har varit......heeeelt sjukt är det och det känns jävligt bra att jag inser det idag.



Barnens pappa var oxå där idag...och det är så jävla skönt att vara så sjukt över honom som det bara går. Bryr mig inte det minsta, han skulle kunna vara vem som helst.

När jag pratar med honom.....INGENTING !! När jag ser honom.....INGENTING !! Såååååååå skönt. Ni kan inte ana.

Och sen att hela den nya familjen varit här när barnen skulle hämtas, när jag har träffat hans nya tjej ......INGENTING. Har kommit på mig själv att tänka på det efter att vi pratat och sagt hej då....att: Fan det var ju hon !! JAG BRYR MIG INTE !!!

Det är en sån otrooolig befrielse för själen och knoppen. Trodde aldrig att jag skulle släppa det där, men NU............såååå skönt.

Jag kan inte nog poängtera detta.

Till alla er som går igenom det som jag gått igenom.........shit....det går över.......På RIKTIGT !! En dag !!!!


Har städat idag, det var välbehövligt måste jag säga, fy fan så det såg ut här hemma. Låg kläder och grejjer ÖVERALLT: KAOS. Till och med snyggo reagerade då är det illa ;)
Härliga stök, i morgon åker kidsen och då blir det inget stök mer :( Bara rent :( Inget skoj alls.
Men på fredag blir det stökigt igen wooohooooooo

Inga kommentarer: